Carieră – Anunțurile posturilor scoase la concurs

ANUNȚ

SALUBPREST HUNEDOARA S.R.L. cu sediul social în Hunedoara, str. Stângă Ioan Mircea, nr. 15A, jud. Hunedoara, înmatriculată la Oficul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Hunedoara cu nr. J20/378/2015, având cod unic de înregistrare RO34446726, în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, ale H.G. nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, Legea 31/1990  privind societățile comerciale, SALUBPREST HUNEDOARA SRL organizează procedura de selecție a unui director general, absolvent de studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă și experiență în domeniu de cel puțin 5 ani .

 

Organizarea:

Dosarele de participare se depun la sediul societății din Hunedoara, str. Stângă Ioan Mircea, nr. 15A, jud. Hunedoara, tel. 0354 – 401.612, începând cu data de 30.03.2021  până la data de  29.04.2021, personal sau prin curier/poștă cu confirmare de primire, până la ora 1500, pe suport de hârtie, în plic închis şi sigilat, pe care se va menţiona: „Procedura de selecție pentru funcția de director general la Salubprest Hunedoara SRL/Nume şi prenume candidat”.

Depunerea pe suport de hârtie a tuturor documentelor pentru candidatură, solicitate prin prezentul Anunţ de selecţie, este obligatorie.

Nedepunerea, respectiv netransmiterea, în termenul indicat, a tuturor documentelor solicitate poate atrage după sine excluderea din procedura de selecţie.

                Condiții de înscriere:

  1. Cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. Cunoaşterea limbii române, scris și vorbit;
  3. Absolvent de studii superioare tehnice, juridice sau economice de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă și experiență în domeniul studiilor de cel puțin 5 ani;
  4. Persoana fizică să aibă capacitate deplină de exercițiu;
  5. Să nu fi fost destituit dintr-o funcţie publică sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;

 

  1. Bună reputație profesională și personală;
  2. Declarație pe proprie brăspundere că nu a desfășurat activități de poliție politică;
  3. Să nu aibă înscrieri în cazierul judiciar și în cazierul fiscal;
  4. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare.

          

Documente necesare pentru depunerea candidaturii:

  1. Cererea de înscriere;
  2. Curriculum Vitae;
  3. Declaraţie pe propria răspundere privind neîncadrarea în situaţia de incompatibilitate sau conflict de interese cu întreprinderea publică;
  4. Declarație pe propria răspundere că nu a fost destituit dintr-o funcție publică sau că nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
  5. Cazierul judiciar și cazierul fiscal;
  6. Adeverință medicală;
  7. Copie după actul de identitate;
  8. Copie de pe diploma de absolvent de studii superioare și de pe alte acte care atestă efectuarea unor specializări;
  9. Copie de pe carnetul de muncă și/sau adeverință care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor sau adeverință care să ateste experiențe în domeniul de activitate al întreprinderii publice pentru care își depune candidatura sau cel puțin în domeniul audit, economic, contabilitate sau juridic;
  10. „Oferta tehnică”‐ în cadrul căreia candidatul va detalia modul în care îndeplineşte fiecare dintre criteriile cuprinse în Anunţul de selecţie.

Societatea îşi rezervă dreptul de a intervieva numai candidaţii selectaţi şi de a renunţa la procesul de selecţie oricând pe parcursul derulării procedurii.

Candidaţilor selectaţi pentru interviu li se pot cere documente suplimentare de natură să probeze experienţa lor sau statutul profesional.

Candidaţii participanţi la procesul de selecţie vor trebui să aibă în vedere faptul că, în urma procesului de selecţie, desemnarea directorului general se va face de către Consiliul de Administrație al societății, pe baza propunerilor înaintate de Comisia de selecție.

Relații suplimentare se pot obține la sediul societății SALUBPREST HUNEDOARA SRL – Secretariat, nr. tel : 0354 – 401.612.